Återfall

Ok, då kom det. Återfallet. Fyfan vad tufft det känns. 
Jag har haft kännslan att något varit på gång igen eftersom vårt samliv inte känts lika bra. Jag märker på honom att det är något, och han kan inte komma. Jag frågade honom rakt ut igår morse och det visade sig vara sant. han hade varit hem på lunchen för att "fixa med tvätten" och då hade han gjort det. Jag undrade om det var samma sida han var in på igen, men denna gånmg var det ingen film, utan bara bilder från en känd engelsk tidning som varje dag publicerar en ny toppless brud. Herregud! Är det allt som krävs - lite nakna tuttar?!! Orsaken igen var = stress. Men han kan inte säga VAD som stressar honom.
Vi pratade så länge vi kunde innan det var dax att bryta och bege oss till dagis och jobb. Jag blev ledsen i bilen in, men jag försökte skyla över tårarna med solglasögonen. Vi pussades inte hejdå.
När jag väl är på jobbet och inne på fikarummet för att ta med mig en kaffekopp till mitt kontor så möter jag honom i dörren. Han ville prata så vi fann en mer privat plats.
Återigen ursäktar han sig. Han säger att han vill så kontroll på det, att han ska jobba hårdare. Vi har ett bra samtal tycker jag, och jag känner mig bättre. Vi bröt upp runt halv tio. Resten av dagen jobbar jag rätt bra på jobbet och jag börjar se framemot kvällen som sedan tidigare varit bestämd för middag ute tillsammans och bio. Min mor och far skulle vara barnvakt. Kvällen känns ok. Det är tydligt att han inte vill prata om det, utan "vila från det". Jag hade önskat att vi kunde prata mer.
Idag har jag kollat hans historik igen. Det han gjorde direkt efter att vi skilts på mitt jobb var att surfa in på samma sida som igår 10.08 och 10.28 byta till annan sida. Däremellan han han väl med en urtömning igen. Idag har han också varit in, men bytte direkt till ny sida. Kanske var hon inte i hans smak?
Jag VET att det är fel av mig att kolla hsitoriken. Men han har ju sammankopplat min dator och hans historik, så det är så svårt för mig att låta bli. Så hur känns det?
Ja, jag är ledsen och upprörd. Snacket vi hade vad var det om? Vad är det allt detta handlar om? jag vet inte hur jag ska hantera detta snart. Han säger en sak men gör en annan. han säger att han förstår att jag blir sårad, att det är förstårlligt att jag känner mig mindre värd och oåtråvärd för att kan måste kolla på andra nakna kvinnor och masturbera till dem. Ändå går han och gör det direkt efter att han uttryckt det! VA?!! Jag fattar inte!!!
Snälla någon - hjälp mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0